پیگیری مطالبه سهم اعتبارات عشایری در کمیتههای برنامهریزی شهرستانها
به گزارش روابطعمومی ادارهکل امور عشایر شمال استان کرمان، جلسه شورای اداری با حضور مدیرکل امور عشایر شمال، ودیگر اعضاء شوراي اداری و همچنین تشکلهای عشایری برگزار شد. در این جلسه، مهندس نیکزادی، مدیرکل امور عشایر شمال استان کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جنگ رمضان و بهخصوص شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبریک انتصاب تعدادی از همکاران در سمت جدید، بر احترام بین همکاران و تکریم اربابرجوع تأکیدکردند. وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ضرورت پویایی در خدماترسانی به جامعه مولد عشایری، اظهار داشت: عشایر ذخایر انقلاب هستند و ما موظفیم با رویکردی جهادی و اولویتبندی نیازهای آنان، بهویژه در حوزههای آبرسانی سیار و تأمین نهادههای دامی، اقدامات عاجلی انجام دهیم. ایشان همچنین از رؤسای ادارات شهرستانی خواست تا با بهرهگیری از ظرفیتهای محلی و تعامل نزدیک با فرمانداران، سهم اعتبارات عشایری را در کمیتههای برنامهریزی شهرستانها به شکل حداکثری مطالبه کنند. مدیرکل امور عشایر شمال استان در پایان، با تأکید بر انضباط مالی و رعایت دقیق قوانین در فرآیند مناقصات و قراردادها، خاطرنشان کرد: شفافیت در عملکرد و قانونمداری، خط قرمز این اداره کل است و تمامی همکاران باید نسبت به رعایت دستورالعملهای ابلاغی در هزینهکرد اعتبارات اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد بهرهوری هرچه بیشتر در سال جدید باشیم.
