فرماندار شهربابک: با پیگیری هایی که انجام دادیم، سهمیه آرد عشایری از 24 تن به حدود 80 تن افزایش یافت و در مجموع 450 تن خوراک دام برای کمک به دامداران زحمتکش تهیه شد…

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک؛ شریفی فرماندار شهربابک در ادامه بازدیدهای سرزده خود از ادارات، صبح امروز از نمایندگی عشایری بازدید نمود.

فرماندار شهربابک ضمن تقدیر از نقش عشایر در امر تولید، تاکید کرد: ما هرچه در توان داریم، برای کمک به این قشر پرتلاش انجام می دهیم تا عشایر به کار تولیدی خود ادامه داده و به حاشیه شهرها روی نیاورند.

شریفی افزود: در راستای حمایت از عشایر، با پیگیری هایی که انجام دادیم، سهمیه آرد از 24 تن به حدود 80 تن افزایش یافت و در مجموع 450 تن خوراک دام تهیه شده که از این مقدار، 80 تن جو و 50 تن مکمل درمانی برای دامداران منطقه خاتون آباد از اعتبارات شرکت مس تهیه شده و مابقی آن را اداره عشایری در قالب کنجاله، سبوس، ذرت و نمک با قیمت مناسب میان دامداران عزیز توزیع می کند.

فرماندار شهربابک افزود: با توجه به اینکه شهربابک قطب دامداری استان است، تبدیل نمایندگی به اداره عشایری از مطالبات جدی ما بوده که بحمدالله این موضوع در حال انجام است و در مراحل پایانی خود می باشد.

همچنین فرماندار شهربابک با بازدید از بلوار خلیج فارس، تاکید کرد: این بلوار نماد شهر ماست و مسافران نوروزی با مشاهده آن، درمورد شهربابک به قضاوت خواهند نشست، لذا همه مسئولین باید دست به دست هم دهند تا با بهسازی این بلوار، خاطره خوبی از شهرستان در ذهن مسافران به جا بماند.

دیدگاهتان را بنویسید