به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان کرمان در جلسه ای که ۵ شهریور با حضور مدیرکل ،معاونین،رییس اتحادیه عشایری برگزار گردید پس از بررسی مسائل مربوط به آمارثبتي مبنایی ،بيمه دام،خريد دام عشاير،حكم راني روستايي، آموزش ، زنان عشایر ،توزیع پنلهای خورشیدی و … تصمیماتی اتخاذ و مصوب گردید .
نیکزادی در این جلسه پس از تبریک روز کارمند و قدردانی از تلاشهای همکاران در امر خدمت رسانی به عشایر گفت : کارکنان امور عشایر خالصانه و با جدیت همواره در حال خدمت رسانی به عشایر می باشند و به پشتوانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف و سیاستهای نظام همواره پیشرو بوده اند.
نیکزادی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است و بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی است.
وی اذعان داشت : به همین مناسبت پروژه هایی در شهرستانهای شمالی قابل افتتاح و بهره برداری می باشد .
مدیرکل امور عشایر در این جلسه گفت : با توجه به اینکه به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک میشویم اعلام میکنیم که مجموعه عشایری بدون جناح بندی تنها با هدف حضور همه جانبه و اکثریت جامعه هدف در انتخابات ،به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید