به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان کرمان در جلسه ای که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان و مدیران جهاد کشاورزی  و مدیرکل امور عشایر تشکیل گردید ، حجت الاسلام والمسلمین  محمد قاسمی زاده  با تبریک هفته جهادکشاورزی گفت:جهادسازندگی  که به فرمان امام  راحل (ره)تشکیل شد برکات و آثار فراوانی  به دنبال داشت.

وی محرومیت زدایی در روستاها و شهرهای کم برخوردار و حضور درجبهه های جنگ و دفاع  مقدس  از جمله این  ثمرات و برکات ذکرکرد وگفت :سنگرسازان بی سنگر  در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی تصریح کرد :پس از ادغام جهادسازندگی و کشاورزی و شکل گیری وزارت جهادکشاورزی،این وزارت در تامین  معیشت مردم  نقش مهمی ایفا می کند..وی ادامه داد:وزارت جهادکشاورزی و زیر  مجموعه های آن  از نیروهای توانمند،متخصص برخورداراست.

قاسمی زاده خواستار توجه بیشتر  به این مجموعه برای تحقق اقتصاد مقاومتی ، استقلال و خودکفایی شد.

وی درادامه با بیان این حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی به طور کامل جا نیفتاده و گرفتار مشکلات عدیده از جمله کمبود اعتبارات  برای انجام فعالیت های فرهنگی و آموزش های عقیدتی  است.

وی به تدوین برنامه پنج ساله زکات در سازمان جهادکشاورزی استان کرمان و آغاز برنامه ها و  فعالیت ها  از ابتدای امسال خبردادو ابراز امیدواری کرد: طی پنج ساله آینده شاهد رشد صدرصدی زکات باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید