نشست نماینده محترم مردم  شهرستان شهربابک با نمایندگان تعاونی  مناطق  عشایری ،پرسنل اداره و شرکت تعاونی  ،عصر روز سه شنبه مورخ 18/8/95 در محل اداره امور عشایر  شهربابک برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه آقای رئیسی ضمن ارائه سیمای زندگی،مسائل و مشکلات عشایری شهرستان  از حضور آقای اسدی نماینده محترم مردم  در جمع عشایر تشکر و قدر دانی نمودند…

در ادامه نمایندگان مناطق عشایری به بیان مسائل حوزه عشایری خود پرداختند سپس نماینده محترم شهرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع بزرگان عشایر اظهار داشتند ،همان تفکر تولید در عشایر ،که نیازها و  منافع خود و جامعه  را تامین می کند یک تفکر بسیجی و نمود کاملی از برنامه اقتصاد مقاومتی است و کشور همیشه مدیون عشایر بوده و هست و همیشه  باید این قشر مولد و تولید کننده به نحو کامل پشتیبانی شوند . در ادامه ایشان از تصویب قانون بازنشستگی  عشایر با پرداخت 10 سال بیمه  و سن مجاز خبر دادند  و امیدواری کردند با توجه به اینکه  اعتبار آن هم پیش بینی گردیده در مراجع ذی الصلاح تصویب و اجرایی گردد. سپس ایشان در خصوص مشکلات آلایندگی کارخانه ذوب خاتون آباد ،تلفات دام منطقه، تامین کانون آبرسان ،تانکر ثابت و سیار ،ساختمان اداره   قول پیگیری و مساعدت دادند.

دیدگاهتان را بنویسید