معاون امور روستاها و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: روستاییان و عشایر تولید کنند گان اصلی کشور هستند و باید به این اقشار به چشم تولیدکنندگان توانمند توجه می‌شد…

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران به نقل از خبرگزاری ها، سید ابوالفضل رضوی در حاشیه افتتاحیه جشنواره روستا در زنجان با اشاره به اینکه مساله روستا در کشور متاسفانه در برهه‌ای از زمان مورد غفلت واقع شد، تصریح کرد: این موضوع در مورد عشایر نیز اتفاق افتاده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه اخیرا به اهالی روستا و عشایر بیش از گذشته توجه شده است، افزود: یقینا باید زحمات روستائیان در جامعه دیده شده و مورد توجه قرار گیرد.

رضوی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید کاری کرد که در دولت‌ها بی‌سابقه بود و آن ارائه لایحه دو فوریتی برای اشتغال روستائیان و عشایر بود، افزود: دولت‌ها لوایحی را برای اشتغال روستائیان دادند، ولی دارای دو فوریت نبود و دولت یازدهم این را مدیون رهنمون‌های مقام معظم رهبری بوده است.

 

معاون امور روستاها و مناطق محروم رئیس جمهور با اشاره به اینکه براساس منویات رهبری و شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید دولت به صورت جدی به موضوع تولید و اشتغال تاکید کرده است، عنوان کرد: مجلس در مردادماه لایحه 1.5 میلیارد دلاری اختصاص اعتبار برای ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق عشایری را تصویب و شورای نگهبان تایید و رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ کرد.

 

ویبا بیان اینکه روستائیان مظلوم هستند و کسانی که برای روستائیان کار می‌کنند نیز مظلوم واقع شدند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید عیوب خدمت‌رسانی به روستائیان را مطرح کنند و صاحبان قلم باید شناخت خود از روستاها را به مسؤولان برسانند و فکرهای مردم را به مدیران انتقال دهند.

 

:

دیدگاهتان را بنویسید