قائم مقام سازمان امور عشایر ایران گفت: برای اجرای سیاست ها و برنامه های فرهنگی نیاز به ظرفیت‌های قانونی، بدنه کارشناسی و تسهیلات اعتباری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، نشست شورای فرهنگی سازمان امور عشایر ایران با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر، قائم مقام و جمعی از مدیران این سازمان امروز دوشنبه 19 آذر ماه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

این نشست به منظور تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص بررسی مسائل جاری و اجرای برنامه های فرهنگی در سازمان امور عشایر و همچنین برنامه ریزی برای انجام کارهای فرهنگی در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد…

قائم مقام سازمان امور عشایر ایران در این نشست در سخنانی اظهار داشت: پذیرش فرهنگی مستلزم آن است که مردم از نظر فکری و اقتصادی آمادگی ذهنی داشته باشند.

علائی مقدم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی است، اظهار داشت: برای اجرای سیاست ها و برنامه های فرهنگی برای عشایر نیاز به ظرفیت‌های قانونی، بدنه کارشناسی و تسهیلات اعتباری است.

وی ادامه داد: در اجرای برنامه های فرهنگی چگونگی اجرا نیز بسیار با اهمیت است که باید به آن توجه داشته باشیم.

قائم مقام سازمان امور عشایر ایران تاکید کرد: امسال در ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می توانیم اقدامات مؤثر انجام شده در چند سال اخیر برای جامعه عشایری کشور را در قالب برنامه های فرهنگی اطلاع رسانی و انعکاس دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید