به گزارش روابط عمومی امور عشایر استان کرمانشاه، مهندس حسام الدین محمدی که در کانون عشایری حبیب وند شهرستان سرپل ذهاب زندگی می کند، نسل جدیدی از دزدگیرهای هوشمند خودرو را اختراع کرد…

محمدی در خصوص این اختراع گفت: این دزدگیر هوشمند به محض باز کردن درها و یا اجزایی از اتومبیل، طی سه تا هشت ثانیه با تلفن همراه صاحب خودرو تماس می گیرد.

وی افزود: ‌با استفاده از این سیستم بدون هیچ محدودیت فاصله ای (در هرجا که سیستم های مخابراتی فعال باشد) می توان خودرو را خاموش کرد.

این مخترع کرمانشاهی ادامه داد: اگر از سیم کارت هایی که امکان ارسال تصویر دارند استفاده شود، این دزدگیر می تواند تصویر داخل و خارج ماشین را ضبط، ذخیره و به گوشی همراه صاحب خودرو ارسال کند.

محمدی اضافه کرد: این دزدگیر به سیستم مکان یابی خودرو از طریق سیسم GPS نیز مجهز است.

وی گفت: از دیگر امکانات این دزدگیر می توان به خاموش کردن خودرو با گوشی همراه بدون محدودیت فاصله، امکان بررسی و چک کردن محیط ماشین توسط گوشی همراه، برقراری تماس در صورت عدم وجود شبکه مخابراتی از طریق خط ثابت معرفی شده به دستگاه، تماس با صاحب خودرو در هنگام قطع برق اتومبیل و … اشاره کرد.

به گفته محمدی، قیمت تمام شده این محصول، مناسب و در حدود قیمت سایر دزگیرهاست. همچنین تولید این محصول در فاز اول، برای 30 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

گفتنی است؛ این دزدگیر هوشمند با شماره 80860 ثبت اختراع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید