به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان کرمان در راستای سفر هیئت دولت به استان کرمان مجموعه ی میز خدمت دستگاههای تابعه وزارت جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی برقرار گردید.
نیکزادی مدیر کل امور عشایر استان کرمان با حضور در میز خدمت اداره کل امور عشایر استان کرمان اذعان داشت: در راستای خدمت رسانی مطلوب به مراجعین و انجام امور در کمترین زمان و جلب رضایت شهروندان و تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سردرگمی خصوصا در شرایطی که بیماری کرونا حادث گردیده استقرار میز خدمت بسیار مثمر ثمر می باشد، در واقع اجرای کامل آن رعایت حقوق شهروندی را فراهم می نماید.
ضرورت دارد هدف از ایجاد میز خدمت برای آحاد مردم جامعه تبیین گردد و با توجه به اهتمام دولت نسبت به اجرای این مهم تمام دستگاه های اجرایی موظف در تحقق آن باشند. لازم به ذکر است توجه به نیروهای توانمند که تسلط کامل نسبت به خدمات دستگاه دارند از الزامات است که چنین افرادی بایستی دوره های آموزش کافی و لازم را گذرانده باشند.
وی افزود:از نمونه های بارز این اقدام بسیار ارزشمند می توان به سفرهای استانی دولت اشاره کرد که مردم با مراجعه به میز خدمت در کمترین زمان ممکن با ارائه مدرک و مستندات لازم و دریافت کد رهگیری می توانند مطالبات و تقاضای خود را از مکانیزم تعریف شده و به سهولت پیگیری نمایند

دیدگاهتان را بنویسید