معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: هر اندازه که توان کمک داشته باشیم حتما به جامعه عشایری کشور کمک می کنیم…

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، اسماعیل نجار در جشنواره کوچ عشایر آرادان اظهار داشت: جامعه عشایری هرگز زیر بار زور، ستم و ظلم نرفته و همواره از حق دفاع کرده است و این با شهدایی که در سخت ترین شرایط تقدیم کشور کرده، کاملا مشخص است بنابراین همه وظیفه داریم هر کاری که از دستمان برای خدمت به این جامعه برمی آید کوتاهی نکنیم.

 

وی گفت: در سال گذشته 100 میلیارد تومان وام کم بهره و 80 میلیارد دیگر تقدیم جامعه عشایری کردیم که 30 درصد از این 80 میلیارد محقق شد و همینجا قول  می دهم که این 30 درصد را در سالجاری پایدار کنیم و 70 درصد باقیمانده را هم  در سالجاری پیگیری کنیم.

 

نجار ادامه داد: سازمان مدیریت بحران کشور به صورت غیر مستقیم نیز به عشایر کمک هایی کرده است که از  جمله آن اعطای 10 میلیارد تومان به سازمان دامپزشکی کشور  برای پیش گیری و درمان از بیماری تب برفکی است.

 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان شد: امسال نیز تلاش می کنیم هر اندازه که میسر باشد، با توجه به تنگناها و مسائل مالی دولت، به جامعه مولد عشایر کمک کنیم.

 

گفتنی است، جشنواره کوچ عشایر آرادان با حضور هادی قوامی، رئیس فراکسیون عشایری مجلس و نماینده مردم اسفراین، غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار و آرادان، کرمعلی قندالی، رئیس سازمان امور عشایر، و جمعی از مسئولین استان سمنان و عشایر ایل سنگسری و الیکایی، روز جمعه 31 اردیبهشت ماه در مرتع ییلاقی “لزوره” واقع در روستای رامه از توابع شهرستان آرادان برگزار شد.

 

لیست اخبار >>

دیدگاهتان را بنویسید