به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل امور عشایر شمال استان کرمان، جلسه شورای اداری با حضور مدیرکل امور عشایر شمال، ودیگر اعضاء شوراي اداری و همچنین تشکل‌های عشایری برگزار شد. در این جلسه، مهندس نیکزادی، مدیرکل امور عشایر شمال استان کرمان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا در جنگ رمضان و به‌خصوص شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبریک انتصاب تعدادی از همکاران در سمت جدید، بر احترام بین همکاران و تکریم ارباب‌رجوع تأکیدکردند. وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ضرورت پویایی در خدمات‌رسانی به جامعه مولد عشایری، اظهار داشت: عشایر ذخایر انقلاب هستند و ما موظفیم با رویکردی جهادی و اولویت‌بندی نیازهای آنان، به‌ویژه در حوزه‌های آبرسانی سیار و تأمین نهاده‌های دامی، اقدامات عاجلی انجام دهیم. ایشان همچنین از رؤسای ادارات شهرستانی خواست تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی و تعامل نزدیک با فرمانداران، سهم اعتبارات عشایری را در کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها به شکل حداکثری مطالبه کنند. مدیرکل امور عشایر شمال استان در پایان، با تأکید بر انضباط مالی و رعایت دقیق قوانین در فرآیند مناقصات و قراردادها، خاطرنشان کرد: شفافیت در عملکرد و قانون‌مداری، خط قرمز این اداره کل است و تمامی همکاران باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی در هزینه‌کرد اعتبارات اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد بهره‌وری هرچه بیشتر در سال جدید باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید