گردهمایی سراسری روسای امور عشایر شهرستان های سراسر کشور با حضور رییس سازمان امور عشایر و  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه این سازمان در مشهد مقدس برگزار می شود…

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، مدیر حوزه ریاست سازمان امور عشایر با اعلام این خبر گفت: این گردهمایی با حضور 166 نفر از روسای ادارات امور عشایر سراسر کشور از پنجم تا هفتم خرداد ماه به مدت سه روز در مشهد مقدس در استان خراسان رضوی برگزار می شود.

 

حسن مصطفی نژاد، هدف از برگزاری این گردهمایی را آسیب شناسی برنامه های توسعه عشایری  کشور که تا کنون در مناطق عشایری اجرا شده و همچنین آمادگی ورود کامل و جامع امور عشایر استان ها به برنامه ششم توسعه اعلام کرد.

 

وی افزود: استفاده و بهره برداری از ظرفیت های قانونی خدمات رسانی به جامعه عشایری از قبیل آیین نامه ساماندهی عشایر کشور (مصوب هیات دولت در سال 84)، و ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه و همچنین بررسی مسائل و مشکلات عشایر  و دریافت نظرها و پیشنهادهای مسئولین امور عشایر شهرستان های کشور از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی سه روزه است.

 

مدیر حوزه ریاست سازمان امور عشایر اضافه کرد: همچنین در این همایش، کارگاه آموزشی “تکنیک های تصمیم گیری در مدیریت” برای ارتقای دانش مدیریتی روسای ادارات امور عشایر شهرستان های کشور برگزار می شود.

 

گفتنی است، جانشین رییس سازمان و برخی از مدیران ستادی سازمان امور عشایر نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید