به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان کرمان در تاریخ ۳ بهمن با حضور مدیرکل امور عشایر استان کرمان، فرماندار شهرستان بم، معاون برنامه ریزی فرماندار ،بخشدار دهبکری، نمایندگان بخشداری بروات و مرکزی، مسئول بسیج عشایری شهرستان، مسئول عمران ناحیه مقاومت سپاه و روسای ادارات مرتبط و تعدادی از معتمدین عشایر جلسه شورای عشایری در راستای رزمایش خدمات رسانی به عشایر به مناسبت دهه مقاومت در محل فرمانداری شهرستان بم برگزار گردید.
◀️ در این جلسه دکتر صابری رییس اداره عشایری شهرستان بم گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای خدمات شناسه دار در حوزه راههای دسترسی ، تامین آب ،آموزش و ترویج ،تشکل ها و پروژه های اجرا شده در بیش از ۷۰ منطقه از مناطق عشایری ارائه کرد. در ادامه معتمدین عشایر از مناطق مختلف عشایری شهرستان نقطه نظرات و مسائل و مشکلاتی را مطرح کردند.
نیکزادی مدیر کل عشایری استان کرمان توضیحاتی را در خصوص آیین نامه ساماندهی عشایر و وظایف دستگاههای اجرائی مرتبط جهت ارائه خدمات به عشایر در مناطق عشایری بیان داشت . در این جلسه تعدادی از رئوسای ادارات پیشنهاداتی را مطرح کردند.
فرماندار بم توجه ویژه به عشایر شهرستان به عنوان جامعه مولد و زحمت کش را خواستار شد و تاکید داشت مسائل و مشکلات عشایر به جد پیگیری شود.
در نهایت پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی در زمینه های زیربنایی، آموزشی، خدماتی و … جهت بهره‌مندی عشایر شهرستان و مرتفع شدن مشکلات این قشر مولد به همت ادارات ذیربط اتخاذ گردید.

دیدگاهتان را بنویسید