به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان کرمان در تاریخ دهم دی ماه با حضور مدیرکل امور عشایر و نماینده ولی فقیه در سپاه ثارلله استان کرمان جلسه جهادتبیین در محل اداره کل تشکیل گردید.
مدیرکل امور عشایر استان کرمان با تاکید بر حضور همیشگی عشایر در تمام دوران و صحنه های انقلابی گفت : ۱۸ درصد شهدای استان کرمان از عشایر غیور بوده اند ،آنها همواره در حفظ مرزهای کشور، وحدت و یک‌پارچگی جامعه نقش بسزایی داشتند ودر خدمت به انقلاب اسلامی و مشارکت در دفاع مقدس نقش مهم و ارزنده‌ای داشته‌اند.
نیکزادی اذعان داشت : مجموعه امور عشایر در کل استان همواره با تلاش روز افزون به خدمت رسانی به عشایر مشغول می باشد و شاخصهای برخورداری ۳۵ تا ۴۰ درصدی در حوزه های آب ، راه ،صنایع دستی ، تولید گوشت قرمز ،انرژیهای نو و … نشان دهنده این است که در پیشبرد اهداف موفق بوده ایم و رضایتمندی نسبی را در مناطق عشایری داشته ایم .
◀️حاج آقا شهمرادی نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در خصوص موقعیت استراتژیک ایران در منطقه و لزوم جهاد تبیین در جهت خنثی نمودن تهاجمات سیاسی و فرهنگی ابرقدرتها علیه جمهوری اسلامی مواردی را بیان داشت.

دیدگاهتان را بنویسید