به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان کرمان در تاریخ 7 بهمن 99 جلسه ی کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان کرمان در اداره کل امور عشایر استان کرمان با حضور مدیر کل امور عشایر استان کرمان ، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر مسئولین در ادارات تابعه جهاد کشاورزی استان تشکیل گردید.

در این جلسه مهندس نیکزادی اظهار داشت : نقش موثر عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و 1220 شهید عشایر جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند که نشانگر روحیه شهادت طلبی و جهادی ایشان می باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی حجت الاسلام قاسمی زاده در این جلسه اظهار داشت :ماندگاری انقلاب و امام و مردم یک اصل حتمی است به شرطی که ملت و دولت وظیفه و تکلیف حراستی و حفاظتی خود را بطور کامل انجام دهند.

ایشان در ادامه افزود : مسائل فرهنگی بستر جامعه می باشد و دشمن برای نفوذ به همه ی جوامع حنی جامعه عشایری به فرهنگ آنها نفوذ میکند و تزلزل ایجاد میکند.

حجت الاسلام قاسمی زاده اذعان داشت : برگزاری جشن پیروزی انقلاب باشکوه تر از هرسال برگزار میگردد و برنامه ریزی در فضای مجازی و حقیقی  با رعایت پروتوکلهای بهداشتی صورت میگیردو اجرا میشود.

در این جلسه که مسئولین روابط عمومی ادارات تابعه وزارت جهاد کشاورزی در استان کرمان نیز حضور داشتند ، گزارشی از برنامه های شاخص که در دهه فجر امسال برگزار میشود ارائه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید