به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان کرمان در تاریخ ۶ مهر جلسه ای بصورت ویدیو کنفرانس با حضور مدیرکل امور عشایر استان و فرمانده بسیج عشایری استان با روسای ادارات عشایری و فرماندهان نواحی بسیج عشایری شهرستانها  برگزارگردید.
آقای سیاری ضمن خوش آمد به حاضرین در خصوص  برنامه های سپاه در مناطق عشایری موضوعاتی را مطرح نمودند.
مدیر کل امور عشایر استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سپاه و نواحی بسیج عشایری در مناطق عشایری در شهرستانها گفت: ۱۲۵٠ شهید عشایر استان نشان دهنده نقش بسزای عشایر در هشت سال دفاع مقدس است.
وی  با تـوجه به شرایط خشکسالی در سالجاری اذعان داشت: ضروریست  سایر دستگاههای اجرایی ازجمله آموزش وپرورش ، مخابرات و بهداشت ودرمان مطابق آیین نامه ساماندهی بیشتر از پیش در خدمت رسانی به عشایر همکاری داشته باشند.
نیکزادی در خصوص  خرید دام مازاد عشایر اظهار داشت: پس از پیگیریهای انجام شده ، قیمت خرید دام مازاد عشایر تعیین گردیده و در آینده نزدیک اداره کل پشتیبانی اموردام نسبت به خرید دام مازاد اقدام می نماید.
وی در ادامه با توجه به نزدیک شدن به فصل کوچ گفت: با توجه به اینکه  هر گونه خدمت رسانی به عشایر ملزم به داشتن کارت تردد می باشد عشایر محترم هر چه سریعتر نسبت به اخذ کارت تردد اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید